Jak zjistím stav své objednávky?

Vždy informujeme o změně stavu objednávky e-mailem. Pokud máte zákaznický účet, tak stav své objednávky zjistíte v sekci Můj účet/Objednávky.

Jak mohu zboží vrátit či vyměnit?

Pokud se vám zboží nelíbí či nevyhovuje nebo ho chcete vyměnit, zašlete nám ho na adresu, který najdete dole v sekci Jak nakupovat/Kontakty.

Kde mohu obraz pověsit?

Obraz je přizpůsobený do interiéru. Nedoporučujeme obraz vystavovat přímému kontaktu se slunečním světlem. Rám obrazu může na slunečním světle vyblednout a písmo v obraze také. Používáme sklo, které má pouze 70% UV blokaci.

Co je sklo Clarity?

Sklo, které má po obou stranách pokovenou slabou vrstvu. Umožňuje prostupnost širokého barevného spektra. Sklo má pouze 70% UV blokace, není tudíž konzervační. Má však 99% prostupnost světla a odraz světla menší než 1%.

Jaké používáte dřevo na rámy obrazů?

Na přírodní rámy používáme dřevo z čistého masivu ayousu. Pokud je rám černý či lakovaný, používáme tropickou borovici.

Jaké telefony používáte?

Používáme nefunkční, použité či zablokované iPhony, které by jinak skončili v koši nebo v šuplíku.

Kam své objednávky zasíláte?

Objednávky zasíláme v rámci České republiky. Více o dopravě naleznete v sekci Jak nakoupit/Doprava.

  • Registrovat

Nový účet

Již registrován?
Přihlásit Nebo Resetovat heslo