Jak zjistím stav své objednávky?
Vždy informujeme o změně stavu objednávky e-mailem. Pokud máte zákaznický účet, tak stav své objednávky zjistíte v sekci Můj účet/Objednávky.
Jak mohu zboží vrátit či vyměnit?
Pokud se vám zboží nelíbí či nevyhovuje nebo ho chcete vyměnit, zašlete nám ho na adresu, který najdete dole v sekci Jak nakupovat/Kontakty.
Kde mohu obraz pověsit?
Obraz je přizpůsobený do interiéru. Nedoporučujeme obraz vystavovat přímému kontaktu se slunečním světlem. Rám obrazu může na slunečním světle vyblednout a písmo v obraze také. Používáme sklo, které má pouze 70% UV blokaci.
Co je sklo Clarity?
Sklo, které má po obou stranách pokovenou slabou vrstvu. Umožňuje prostupnost širokého barevného spektra. Sklo má pouze 70% UV blokace, není tudíž konzervační. Má však 99% prostupnost světla a odraz světla menší než 1%.
Jaké používáte dřevo na rámy obrazů?
Na přírodní rámy používáme dřevo z čistého masivu ayousu. Pokud je rám černý či lakovaný, používáme tropickou borovici.
Jaké telefony používáte?
Používáme nefunkční, použité či zablokované iPhony, které by jinak skončili v koši nebo v šuplíku.
Kam své objednávky zasíláte?
Objednávky zasíláme v rámci České republiky. Více o dopravě naleznete v sekci Jak nakoupit/Doprava.